2012. május 2., szerda

-Nincs visszaút- amikor a felek az aranyszinten tartózkodnak III.

Kedvesem megérkeztem, s elég sok kérdés gyülemlett fel bennem...
Kedvesem megvártalak, ha készen érzed magad tedd fel...
Kedvesem látni szeretném először mely képeim kerültek külön a többiektől...
Kedvesem akkor szeretném, ha becsuknád szemedet...
Kedvesem kérlek, tudni szeretném mennyire helytálló a gondolkozásunk...
Kedvesem először tudd meg, összekevertem, többször is, viszont ezt megtettem este is, mikor nem érkeztél haza...
Kedvesem tehát, akkor tényleg virrasztottál?
Kedvesem úgy is lehet mondani, néha elbóbiskoltam, de tudtad mikor kellett hívnód engem, így én most itt állok előtted, s először odavezetlek a könyvtáradhoz, és megkérlek üljél a tetejére...
Kedvesem orvosi könyveket, ugye nem raktál közé?
Kedvesem még nem, ez majd kedvesem a te reszortod lesz...
Kedvesem rendben, de inkább közösen, hogy még jobban ne tudjanak egységünk közé állani, s úgy gondolom erre keresek egy terítőt, s innen ezek már nem állhatnak közénk...
Kedvesem köszönöm, hogy vagy nékem...
Kedvesem, egységben köszönöm...
Kedvesem itt vannak azok a fényképeid melyek nem támadnak bennünket...
Igen kedvesem, és akkor ezeket hozzáteszem azokhoz a fényképeidhez amit kiválogattam számunkra...
Kedvesem s ebbe a borítékba betettem azokat, amelyeket valószínűleg tűzbe vetsz...
Nem kedvesem, mindketten eltesszük itt a lakásban olyan helyre, melyet mindketten tudunk, s csak akkor tekintünk rá vissza, ha veszélyt érzünk magunk körül...
Kedvesem készítesz valamit számunkra?
Kedvesem öleljél át kérlek, s közvetítsd mit szeretnél enni..., én megelégszem csókjaiddal délig...
Kedvesem legyen úgy akkor...
Kedvesem számodra készítek, de én már reggeliztem...
Kedvesem átölellek, s várom kérdéseidet?
Kedvesem köszönöm. Kérdéseimre úgy érzem megkaptam a választ, így akkor jöjjön a szívhang...  Aki megszólal, zálogot vesz ettől a pillanattól délig.
.....................
.........................
............................
..............................
Kedvesem erre számítottál?
Kedvesem pontosan erre..., s így újabb kérdésemre is úgy kaptam választ, hogy már tudtam...
Kedvesem ma délután nincsen kedved pihenni?
Kedvesem még bíróm, de úgy érzem már kedvesem te nem bíród sokáig....
Kedvesem jól látod, menjünk pihenni.....
Kedvesem mit teszel meg ma értünk?
Kedvesem ez csak rajtad múlik ...........
Kedvesem meg rajtad is, mivel akarod, de még vársz, mégis mire?
Kedvesem ha viszaemlékezel beszélgetésinkre, tudni fogod...
Kedvesem akkor most koncentrálok, de előtte hozok terítőt a televízió képernyőjére...
Kedvesem tudsz te mindent.........
Kedvesem sokat gondolkoztam, amikor nem dolgoztam éppen, s most úgy érzem visszaépítettük a maradék elszórt kockákat...
Kedvesem még nem, mivel jön az AKV első tagja az A betű. Tudod kedvesem, mit jelent, de ahhoz, hogy meglegyen az A betű ahhoz B, azaz Böjt, C, azaz Csend, D, azaz Dolog, s E, azaz Elmélkedés...
Igen kedvesem meg B, azaz Béke boldogság, C, azaz Család, D, azaz Darab, s E, azaz Erkölcsös Élet...
Pontosan kedvesem....
Kedvesem ezt már régen gyakoroljuk, így folytassuk F, azaz Fájdalom, G, azaz Gyümölcs, H, azaz Hűség, I, azaz Isten, J, azaz Jézus Krisztus...
Igen kedvesem F, azaz Fegyelem, G, azaz Golyó, H, azaz Hazaszeretet, I, azaz Igazság, J, azaz Jegyesség
S a K maga a Kereszt, s szerintem ez erre a hétre elég is megtapasztalni...
Kedvesem képes vagy velem így élni?
Kedvesem szeretlek, .................-kor összeházasodunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése