2012. április 25., szerda

-Nincs visszaút- amikor a felek az aranyszinten tartózkodnak

Ezt a helyzetet a legkönnyebb leírnom, így megteszem, ha vele segíthetek nektek. Egyszerű a helyzet, mindketten tisztában vannak a helyzetükkel, viszont kell számukra egy kis segítség, én most ezt teszem meg a jegyesegyetlenem által, ha megtörténne... Lehethogy nem így történne már, de akiknek szól, azok úgyis tudni fogják miért így íróm le, a félreértések elkerülése végett a kedvesem kifejezést használom összefoglalván. Nem íróm melyikünk mondhatná, akik segítségként fel tudják használni, azok úgyis értik, akik pedig nem értik, bizonyára nem vannak azon a szinten...

Történet úgy kezdődik, hogy NINCS VISSZAÚT
Kedvesem szeretlek, számomra nincsen visszaút...
Kedvesem én is szeretlek, számomra sincsen visszaút...
Kedvesem egyetlen kérésem lenne, a többire úgyis felkészültél...
Kedvesem valakit be szeretnék számodra mutatni, ez nekem sokat jelent...
Kedvesem először inkább rakjunk ki mindent a zsebünkből, s idehozom az én fényképeimet....
Kedvesem majd utána megteheted, de inkább tudjad az okát, minthogy közénk állhassanak...
Kedvesem kiváncsivá tettél, de ha az kire gondolunk akkor megmutatom, hová állíthatod fel...
Kedvesem ha így haladunk, akkor egy nap alatt összeépítjük a szálakat...
Kedvesem akkor ismerd meg...
Kedvesem, de mi leszen akkor veled, ha úton leszel...
Kedvesem a másik fontos tárgy, amit a pénztárcámban ha megtalálsz biztosan mellé teszed, mint ahogyan sok hasonló tárgyat, képet, könyvet is...
Kedvesem hozom a jegyességet jelző gyűrűnket, azt is odateszem...
Kedvesem még valami, mindig törekedjél a gondolataim kitalálására, de ne keseredjél el, ha valamely  nem sikerül éppen akkor...
Kedvesem én nagyon szeretnék kérni valamit, de ha kimondom félek elüldözlek s inkább a lakás kulcsát elrejtem...
Kedvesem nyugodtan megteheted, bár nálam nincsen visszaút, így bizonyára a ruhatáradat is leírván beletetted a képeid közé...
Kedvesem igen, s ha megtalálod, akkor kérlek szépen tedd meg, ne kérjél rá, hanem tedd...
Kedvesem hozok egy dobozt...
Kedvesem ahogyan gondolod...
Kedvesem még valamire megkérnélek...
Kedvesem érthető, így csak annyit kérnék tőled, ha megteszed vedd magadra hálóköntösömet...
Kedvesem én akarok, te is akarod, miért gördítesz újabb akadályt, mikor már régen összetartozunk, s nincsen visszaút?
Kedvesem én minden sebedet csókjaimmal pecsételem, 22-én születtem, így 22-nél kevesebbet nem adhatok neked...
Kedvesem én minden sebemre kérem tőled...
Kedvesem 4 a kedvenc számod, így kérlek koncentrálj melyik a 4 legjobban sérült...
Kedvesem miért nem akarod?
Kedvesem nincs visszaút, ahhoz hogy mellettem pihenhessél, s annyira képes legyek megbízni benned amennyire szeretlek, ahhoz ezt megteszem, mivel úgyis ezt akarod, csak éppen nem ilyen lassan...
Kedvesem rendben, de akkor ha melletted alhatom, akkor legalább amit ígértem úgy megtehessem...
Kedvesem én átölellek, s most ha tévedek, akkor szóljál...
Kedvesem akkor én is átölellek, hogy mégjobban segíthessek számodra kedvesem...
Kedvesem ....... köszönöm. Kedvesem, ha megtaláltam rendetlenkedhetek?
Kedvesem én nem akarok semmit elrontani, ezért ha úgy érzed akkor tedd velem, mivel fényképeink gazdát cseréltek...
Igen kedvesem, csak nem nézted át...
Kedvesem itt vagyunk egymásnak, az már mellékesnek tűnhet...
Kedvesem, de ugye átnézed majdan...
Kedvesem inkább folytassuk, eltaláltam, vagy sem?
Kedvesem úgy illene, ha felváltva...
Ahogy gondoljuk kedvesem...
.......................
.....................
.....................
.....................
Kedvesem elértél a feléig, így kellene számomra nehezítened...
Kedvesem akkor megyek zuhanyozni, ajtót nyitva hagyom, bár kedvesem rájöttem miért tették ezeket velünk, így azt hiszem hosszan fogok többször elkezdeni a zuhanyzást...
Kedvesem, én meg addig imádkozom...
Kedvesem addig én sem megyek míg a 24 közös imánkat térdeden ülvén el nem imádkozzuk....
...................
....................
..................
.....................
Kedvesem akkor megyek, s kérlek válaszd ki holnap melyik ruhában lehetek. Igérem nem kényszerítelek, hogy már az első közös napunkon felöltöztessél...
Kedvesem csókjaimra csókjaiddal válaszolsz, számunkra nincsen visszaút.........
Kedvesem álmomba sok durvaságot küldtem, ami miatt meg kellene tenned valamit, megteszed vagy még vársz a lehetőséggel?
Kedvesem tudom, hogy meg kellene tennem, így megteszem....
Kedvesem ennyire durván érintett, ezt nem mertem belegondolni, mikor megtettem...
Kedvesem majd megértheted...
Kedvesem én már értem, s ezért fogadom, hogy fürdőköntösödben fogok kijönni, s ha kell abban is alszom veled, ha úgy gondoljuk...
Kedvesem van még valami, én megfésülöm a hajadat, megmosom a kezedet, lábaidat megmosom, s megkérlek hogy utána mindent leellenőrizhessem...
Kedvesem zuhanyzásom után leellenőrizhetsz, ha elmész zuhanyozni, majd utána táncban töltjük a hátralévő napot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése