2012. május 7., hétfő

-Nincs visszaút- amikor a felek az aranyszinten tartózkodnak IV.

Kedvesem el jönnél velem ma zarándokolni?
Kedvesem ma nem, mivel este dolgoznom kell.
Kedvesem akkor vállalok 22 percet....
Igen kedvesem a 22 óra részeként...
Kedvesem elég legyen 22 perc, most...
Kedvesem egész nap letudod a felénél többet, tudom, hogy akarjuk....
Kedvesem rendben, de zarándokoljunk közben...
Kedvesem nekünk tudom, hogy arra is szükségünk van, de mikor visszaérkezek befejezhetjük...
Kedvesem ahhoz nem leszel fáradt?
Kedvesem majd meglátod, úgy fogunk utána zarándokolni, hogy többet is vállalni fogunk egymásért...
Kedvesem köszönöm, hogy vagy nékem...
Kedvesem még valami, ami nagyon fontos...
Kedvesem tudom, viszed a másik telefont magaddal ...
Kedvesem ennél fontosabb is van...
Kedvesem, ha képesnek érzed magadat a 22 óra alatt megtehetjük...
Kedvesem pontosan ezt szerettem volna...
Kedvesem köszönöm, hogy vagy nékem...
Kedvesem akkor 22 óra, ha megszakítja bármelyikünk ....
Kedvesem arra szerintünk nincsen szükség, tudni fogjuk...
Kedvesem bevallom ellened tettem, hátráltattalak...
Kedvesem bevallom ellened tettem, hátráltattalak...
Kedvesem bevallom ellenünk tettem, hátráltattam a megkerülhetetlent....
Kedvesem bevallom ellenünk tettem, hátráltattam a megkerülhetetlent....
Kedvesem mit adsz, tőled mindig szívből fogadom....
Kedvesem mit adsz, tőled mindig szívből fogadom....
Kedvesem mit kapok tőled, egységünk építésére használom....
Kedvesem mit kapok tőled, egységünk építésére használom....
Kedvesem minden ajándékot tőled hű szívemmel fogadom....
Kedvesem minden ajándékot tőled hű szívemmel fogadom....
Kedvesem soha nem leszel terhemre, számomra áldás maradsz míg élhetek Földkerekségen.
Kedvesem soha nem leszel terhemre, számomra áldás maradsz míg élhetek Földkerekségen.
Kedvesem,  akkor most  el kellene mondanunk a közös imáinkat.......
..........................
.............................
..............................
..............................
..................................
......................................
..............................
....................................
.....................................
.........................................
..............................................
....................................................

..........................
.............................
..............................
..............................
..................................
......................................
..............................
....................................
.....................................
.........................................
..............................................
....................................................
Kedvesem én még valamit adok most számodra...
Kedvesem köszönöm, hogy egymáséi lehetünk, adjunk hálát Urunknak!
...........................
............................
.................................
.....................................
.......................................
Kedvesem még talán annyi............
Kedvesem tisztában vagyok vele.............
Kedvesem szépen kérlek vedd azt a telefont, melyet vinni szeretnél........
Kedvesem előbb tetőtől talpig felöltöztethetnél, ha képes vagy felfogni, hogy feleséged vagyok, bárki bármit mondhat....
Kedvesem és ha hibázom, akkor segítesz?
Kedvesem tudod, hogy segítek a férjemnek...
Kedvesem akkor együtt mindent, ha személyesen is együtt vagyunk....
Kedvesem csak ha felkészültél rá, ez nem játék....
Kedvesem felelősséggel felvállaltalak, kedvesem mindenkor megvártalak, ha eddig játéknak vetted akkor nem szeretsz annyira, amennyire én....
Kedvesem tudom, de tudod azok az emlékek....
Kedvesem együtt megebédelünk, ott ülhetsz ahol a helyed van...
Kedvesem igen, s utána másnapra is készítek számodra, hogy tudd, hogy ott vagyok....
Köszönöm kedvesem.....
Utána  pedig  kiválasztod, melybe  akarsz látni munkába menet...
Kedvesem bekapcsolom amelyiket vinni akarod, s utána elengedlek, s várom hívásaidat...
Kedvesem minden szabadidőben hívni foglak, ..........
Kedvesem én pedig várom, s közbe ugye én id dolgozhatok?
Kedvesem kérlek, csak mértékkel!
Kedvesem rendben, s ha valami újabb dologra rájöttem, ugye küldhetek sms-t számodra kedvesem?...
Kedvesem igen, s megint túlhajtod magad...
Kedvesem ha megigéred, hogy nem hajtod te túlmagadat, akkor én sem teszem, tehát érezd a szíveink hangdobbanását....
Kedvesem
Kedvesem............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése