2011. május 18., szerda

Egyik kora májusi reggelen megszólít egy férfi, hogy nem tudom merre vagyok található. Kicsit meglepedőtt, amikor megmondtam neki, hogy pont jótól kérdezte meg, s miben segíthetek. Ő elmondott egy érdekes történtetet, melynek lényege lényegében a következő egy sms után tudta ki a lelkitársa, csak éppen a lelkitársa nem az ő szintjén mozgott, mivel még magában is kételkedett. Annyira kételkedett, hogy nem értette meg, hogy az egység az csak az egységben létezhet szeretve szeretet által, ezért minden szava olyan mint a tűz, s általa tud egységben zárni a lelkitársával, jelen esetben eme férfival. Megtudtam tőle, hányszor és hányszor kérte meg, de mintha úgy érezte volna nem őszinte a hölgy lelkitársa.
Parkban ahol találkoztam vele, meginvitáltam hozzám, hogy már ott folytassuk, ne mindenki szeme előtt. Ő is így gondolta, mivel még másról is szeretne velem beszélni.

Nálam
-Foglalj kérlek helyet, s kérhetem a lelkitársad telefonos elérhetőségét!
-Mindjárt megkeresem, hátha fel tudod te hívni, nekem azt mondja nincs ilyen szám.
-Ilyen esetem már volt, be akarod perelni a szolgáltatót?
-Mit érnék el vele, úgyis tagadnak mint a vízfolyás.
-Hát akkor próbáljuk meg az egyiket...

- Halló, .... keresem
- Én vagyok az, honnan ismeri a számomat?
- Itt van egy illető, aki azt állítja, hogy a lelkitársa.
- .................
- Ennyire tud mindent, akkor miért nincsenek már együtt?
- Elvesztettem a munkámat, aztán többször próbáltam felhívni, de nem kapcsolták, már arra gondoltam, hogy rossz elérhetőséget adott meg, ekkor a neki szánt levélmennyiséget megtripláztam, de erre sem adott választ.
- Akar vele beszélni?
- Nem, addig míg el nem fogadja a feltételeimet!
- Kihangosítsam, hogy hallja?
- Igen, egyetlen feltétel, ez olyan amit nagyon sokszor elküldtem neki, melyre válasz nem érkezett.
- Mi lenne az? Mint látom eléggé alaposan elhatározta.
- Nem tehetek másképpen, ha egységben szeretve szeretet által hűségben akarok élni a lelkitársammal. De előtte, nyitasd meg vele a következő postafiókjait, mert biztosat szeretnék tudni felőle! Gmail ... óta
- Tőled nem érkezett hozzá semmi
- Hotmail ...  óta
- Azóta semmi nem érkezett
- Inmail ... óta
- Semmi, és semmi
- Akkor már hallja a feltételt! Én a teljes ruhatáramat rábízóm, ezért úgy fog látni, ahogyan gondolataiban és álmában, amikor bezáródik az ajtó, ehhez a következőt kérem tőle, hogy meg tudjam adni számára, amit ígért tegye meg, vágjon le a hajamból minimum 3 centimétert, fésüljön meg mikor kijövök a zuhanyzóból és alaposan tetőtől talpig én teljesen átadom neki magamat.
- Van még, mert a lelkitársad is mondani szeretne valamit neked?
- Még annyi, benn a szobában sétálunk, ahogyan nekünk tetszik, de csak a másikhoz érhetünk, ha magunkhoz érünk akkor előveszem a jegygyűrűinket, s megpecsételjük, de azután egymás jelenlétében magunkhoz nem érünk.
- Tehát akkor te is megborotválod, megfésülöd, és öltözteted...
- Igen és az első napon, ha nem találom el, mit kellene főznöm akkor is megeszi a főztömet.
- Bizonyára eltalálod, ezért vagy a lelkitársa ... -nak
- Ott tudnád tartani, jelenleg ... vagyok.
- Rendben, s mennyire sietsz hozzá?
- Vegye úgy, hogy tényleg elindultam és délre már visszaindulhatunk hozzám vagy hozzá.
- A lelkitársad még kicsit kételkedik benned, hogy megteszed, ezért annyit írt ide nekem: Kiválasztod az egység érdekében?
- Húha, ez egy kicsit bonyolult, de ha arra gondol, hogy a telefonszámai közül egyik az enyém, akkor biztosan.
- Akarod hallani a hangját?
- Igen
- Nem ijedsz meg tőle?
- Azt nem ígérhetem, de személyesen, ha teljesen leigazolja magát, akkor bizonyára nem, mivel a lelkitársam.
- Akarod most hallani a hangját?
- Igen, de úgye nem olyan, mint a tied?
- Nem, ővé kicsit mélyebb és selymesebb.
- Indulok hozzá, tartsd kérlek ott.
-... Hol voltál a kitűzött esküvői napunkon?
-Erre számoltam, de inkább személyesen. S hol voltál, amikor többször üzentem érted?
-Én nem kaptam meg üzenetedet, ....
-Én meg komolyan most elindulok, hogy végre valahára megpihenhessek a karjaid között.
-..............................................
-..............................................


-Így akarod fogadni?
-Nem, ezért eljönnél vásárolni velem a megfelelőt, de előtte megnézem a leveleimet amit most általad kaptam tőle.
-Figyelj, induljunk, itt nem messze van egy áruház, ott bizonyára lesz olyan ami megfelelne számára.
-Köszönöm
-Ne nekem köszönd, ha tényleg ideér, és tényleg betartja mit igért.
-Nem bízól benne? Ha így gondolkodik, ahogyan én, akkor nem lesz semmi gond.
-Tudod én is így gondolkodom, de viszont vannak a gátlók ................
-Hát ti esetetek sem könnyű, de majd helyrejön, hiszen csak így lehet egység az egységben.

Újból cseng a telefonom
- Még annyit szeretnék kérdezni, hova induljak, annak idején egy park volt megbeszélve, de én elindultam már s nem akarok parkot, mivel onnan könnyen lenne menekülni.
- Mi felelne meg számodra?
- Azt tudom, hogy nem parkot akarok, hanem olyan helyet ahol csend van, és ...
- Mit szólnál templom előtt?
- Igen s akkor mindketten meggyónunk.
- Van még meglepetésed a lelkitársad számára?
- Igen egységet akarok, egységben így olyan templomot válasszon, ahová minden évben legalább háromszor visszatérhetünk.
- Azért egy kérdést, megengedel?
- Ismerem a gondolkodásodat, sejtettem, hogy mi következünk, így a válaszomat megismered, ha akarsz találkozni velem, mivel én nap mint nap olvaslak, ezért volt annak idején kérésem a lelkitársam felé, ha minden szakad, keresse fel tanáromat, ő elküld hozzád, s a többit pedig ma megtapasztalhattuk.
- Két óra múlva újból hívóm ezt a számot, de kérlek akkor a lelkitársam vegye fel.
- Ez természetes, így átadom most neki, hogy erőt öntsön beléd.
-...............................................
-.................................................
-..................................................
-...................................................


Két óra múlva újból cseng, viszont ekkor már az apaférj fogadja a feleséganya hívását, igen rövid beszélgetés folyt, mivel ez egy tipp volt a hölgytől. Hátulról érkezett, s magukra hagytam, mivel átadták egymásnak a személyi igazolványukat, s megölelték egymást, a többi pedig nem tartozik rám, így volt egy szép délelőttöm, amikor újabb egység lett az egységben. A marokbeszélőmet visszakaptam, s elindultam a magam útjára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése