2009. július 17., péntek

Köszönöm bizalmatokat, látom mindkettőtöknek fontos a lelkitársa!

Jelenleg Báselben lévő valójában nagykanizsai Andrea illetve most Maienfeldben lévő szigetszentmiklósi Krisztián, ha tényleg lelkitársak vagytok, akkor hívjatok fel a +36-70/9438-111 telefonszámon. Vannak dolgok, amit mintha másképpen mondanátok el, s én csak akkor tudok közvetítve segíteni, ha ténylegesen megegyezik az álomjáró-elmondásotok. Nem tudom, mi okozza, az is lehet, hogy csak én tévedek, kérlek benneteket hívjatok fel, ha közvetítőként akarjátok, hogy segítsek. Annyit értek, hogy az ügyvédek kevertek be alaposabban, de azt már nem értem, miért tesznek be az ügyvédek… Azt semértem, hogy 2008. február 17-én, majd 2008. augusztus 9-én, aztán 2009.március 14-én és legutolján 2009. július 11-én tervezett esküvőtöket miért nem tartottátok meg ott, ahol vagytok… de ha felhívtok, akkor közvetítek, ha ezt kéritek…

Köszönöm bizalmatokat, látom
mindkettőtöknek fontos a lelkitársa!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése